fbpx
Get It Now

Modernist theme

Netus et malesuada fames ac. Eget gravida cum sociis natoque penatibus et magnis.

FB. PIN. BE. INST. TW.

TheBrandoers

  |  BLOG   |  Influencer Marketing? Worth it or nay?

Influencer Marketing? Worth it or nay?

Influencerii.

Unul dintre factorii care pot reprezenta un avantaj imens în mediul online atunci când vine vorba de marketizarea propriului tău brand. Dar mai apoi te poți întreba: cum funcționează Influencer Marketing? Acest fenomen a luat amploare începând cu anii 2016-2017, când brand-urile au înțeles că oamenii vor fi atrași de transparența, devotamentul și sinceritatea unei singure persoane care experimentează în locul lor sau care știe să se facă auzită.
Influencerii sunt personalități care sunt specializați și au cunoștințe vaste într-un anumit domeniu. Ei au deja formate comunități loiale care urmăresc content-ul lor și chiar arată interes față de ceea ce ei postează. Pentru unii oameni, influencerii reprezintă modele după care se ghidează la nivel profesional și personal! Domeniile în care poți găsi influenceri sunt… Chiar toate! De la Frumusețe și îngrijire, la Gaming, Fotografie și Construcție – pasiunile umane sunt înglobate și de către influenceri, de la care de multe ori căutăm sfaturi, opinii, îndrumări, chiar și susținere.
Iar prin intermediul lor poți să dai un boost foarte mare propriului tău brand, deoarece ei pot promova ceea ce tu încerci să vinzi (cu anumite condiții stabilite de la început, bineînțeles!).
Cum găsești persoana potrivită care să transmită mai departe pasiunea ta în online?
Doar nu te-ai aștepta ca Prințesa Urbană să promoveze jocuri pe consolă sau metode financiare (și aici nu ne referim la ideea că ea nu s-ar descurca la aceste domenii, poate chiar se descurcă, nu avem de unde știi!), atâta timp cât ea este specializată în domeniul cărților (fiind scriitoare), dezbate teme sociale și de parenting! Este necesar să alegi pe cineva care să fie reprezentativ pentru imaginea brand-ului tău.

Există aplicații pe care le poți încerca, precum Awario sau BuzzSumo – deși sunt contra-cost după o perioadă de free trial oferită de ei – prin care poți căuta influenceri în funcție de domeniul dorit. Aceștia or să fie enumerați descrescător în funcție de numărul lor de followers pe platforma care îți este cea mai la-ndemână.
Pe de altă parte, poți să-i cauți online, de exemplu – pe Instagram, în funcție de domeniu, iar la fiecare persoană vizualizată primești sugestii de persoane care aparțin aceluiași domeniu. Este simplu! Online-ul se bazează pe transparență și accesibilitate!
Te gândești să-i contactezi? Creează un text pe care l-ai scrie și unei companii sau firme, deoarece politețea și formalitatea ajută mereu la crearea unei prime impresii bune. Practic, tu îi rogi pe ei să-ți ofere un serviciu pe care ori tu-l plătești, ori le dăruiești gratuit un sample din ceea ce vinzi (fie că este vorba de un giveaway, de câteva postări, story sau alte tipuri de materiale). Depinde foarte mult de ”nivelul” influencerului: dacă este de ”rang” mic-mijlociu, este posibil să nu trebuiască să plătești promovarea. Dacă este de ”rang” înalt (cu sute sau milioane de followeri) este foarte posibil să trebuiască să plătești și promovarea propriu-zisă! Gândește-te că un influencer care a ajuns departe primește zilnic bunuri și mostre de la diferite brand-uri, uneori poate nici să nu aibă timp să le promoveze (oricât de mult ar vrea să facă asta!), așadar se va orienta după ofertele care par a fi cele mai bune și/sau după produsele în care se încrede cu adevărat și cărora le este fildel/ă de mult timp.
În plus, este bine să intri în legătură cu o agenție de Social Media Marketing (cum suntem noi ^\o/^) care să te ajute cu o strategie completă în ceea ce privește o Influencer Campaign. Sunt mult mai multe lucruri la mijloc pe care o astfel de echipă le cunoaște, prin care a trecut deja și prin care te poate îndruma!
În perioada aceasta, este important să luăm în considerare toate metodele de promovarea pe care le avem la îndemână, de aceea formarea unei comunități de clienți loiali este esențială pentru a-ți ține afacerea în mișcare! Mesajul pe care-l transmiți mereu trebuie să transmită încredere, energie, un mood bun și pozitiv, iar părerile formate ale celorlalți legate de ce promovezi au mereu un impact foarte mare!
Principiul ”Nobody knows” (care, în termeni sociali, chiar există!) este punctul de plecare al unui brand, când încearcă să înainteze printre valurile de competitori care sunt deja cunoscuți. Toți începem de undeva, prin diferite metode, trebuie doar să știi cum!
Așadar, tu ai încercat până acum Influencer Marketing ca mijloc de promovarea a brandului? How’d it go? Ai obținut rezultate și brand awareness?
Te așteptăm cu comentarii, mai jos!
Surse: awario.com, influencemarketinghub.com

~ Thank you for reading! ~

~ by Andreea

Post a Comment

Let's CONNECT